duminică, 27 ianuarie 2013

Rujuri Blanchette B, nuantele 3 si 7 - review

   De ceva vreme am pus ochii pe rujurile Blanchette B, marca proprie Kaufland. Sunt foarte ieftine, 5,5 lei, si sunt foarte bune. Mie mi-au placut aceste doua nuante:

Nuanta 7:


    Nuanta 7 este un roz inchis mat, care arata destul de natural si e potrivit pentru zi. Ambele au un miros placut de cirese. Ce nu-mi place la acest ruj este ca usuca putin buzele si are o textura usor nisipoasa. Ii dau nota 8 si nu stiu daca am sa-l recumpar pe viitor.

Nuanta 3:



  Nuanta 3 e pur si simplu superba! Este un rosu intens mat cu o usoara tenta oranj, fiind mai potrivit pentru seara. Acesta este preferatul meu, deoarece nu usuca deloc buzele, iar textura e foarte neteda si se aplica uniform. Ii dau nota 10 si probabil am sa-l recumpar.

A mai folosit cineva aceste rujuri? Voi ce parere aveti despre ele?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu